O pozycjonowaniu stron
12 sierpnia 2020
Kliknij tutaj, żeby zlecić pozycjonowanie i optymalizację stron www
Pozycjonowanie to wielorakie działania mających na celu zwiększenie obecności stron w organicznych (to znaczy w bezpłatnych) wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie powinno prowadzić do zwiększenia ilości transakcji firmy. Drugą zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności marki, usługi albo produktu.
Algorytm Google klasyfikuje wszystkie witryny www pod kątem około dwustu rozmaitych czynników. Wynik tej diagnozy determinuje to, na której pozycji strona czy jej podstrona pokaże się internaucie w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za istotne czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uznają m.in. linkowanie (off-site i on-site), jakość contentu, jak również responsywność.
Wyszukując w przeglądarce Google jakiekolwiek słowo, użytkownik otrzymuje listę stron, których treść została uznana za najbardziej pasującą do szukanego zapytania. Które strony pojawią się w rezultatach wyszukiwania na pierwszych pozycjach? Na pewno te, których zawartość jest unikalna i odpowiednio nasycona trafnymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest również prawidłowo wykonane kodowanie, szybkość wczytywania się strony (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i desktopowej), a także jakość linków odsyłających do naszej strony.
Czy opłaca się powierzyć pozycjonowanie sklepu albo strony internetowej agencji SEO?
Algorytm Google regularnie jest modyfikowany, dlatego zaleca się zlecić optymalizację oraz pozycjonowanie sklepów i stron internetowych fachowcom. Właściwym wyborem będzie firma SEO, która ma wieloletnie doświadczenie w takich działaniach. W takich agencjach pracuje szereg ekspertów nie tylko od SEO, lecz także copywritingu i projektowania stron. Pozostawiając pozycjonowanie strony podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które również zwiększą dochód firmy.
Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania stron oraz sklepów www?
Pozycjonowanie to głównie usługa adresowana do administratorów stron, które służą do ekspozycji i sprzedaży produktów albo usług firmy. Decydując się jakąkolwiek działalność nieroztropnie jest obecnie nie założyć strony firmowej albo ją uruchomić, ale nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznes to nieustanna rywalizacja o dotarcie do kolejnych klientów. Wedle szacunków aż 97% klientów szuka online opinii o lokalnych markach, co klarownie pokazuje do jak rozległej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu czy strony na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google ogromnie zwiększa szansę, iż klient zdecyduje się na naszą ofertę.
Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]