Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?
2 czerwca 2021
Kliknij w to miejsce po więcej informacji o tym, jak wybrać firmę SEO.
Jeśli masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż współcześnie obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć solidną agencję SEO? Rekomendujemy skorzystać z podpowiedzi specjalistów.
Google radzi, jak znaleźć solidną firmę SEO
Nie można zaprzeczyć, że cała branża usług SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieustająco rozwija się właściwie tylko za dzięki Google. Mimo pojawienia się innych alternatyw, jak między innymi Bing, Rambler bądź DuckDuckGo, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie być widocznym w internecie, powinien zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, zwykle jest to skomplikowane bez doradztwa ekspertów z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest czymś zupełnie nowym, i przygotowało krótki film o tym, jak wybrać solidną firmę SEO.
Podstawowe cechy dobrej agencji SEO
Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, punkt po punkcie objaśnia, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:
- dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe,
- udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- nieustanny monitoring kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
- umiejętność szacowania budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dogłębnego audytu strony.
Przedstawicielka firmy Google podkreśla też, że solidna agencja SEO nigdy nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, nieraz dającym pierwsze rezultaty zwykle po paru miesiącach działań.